A webáruház bérlés buktatói

A webáruház bérlés buktatói

2016.07.08. 11:35
A webáruház bérlés buktatói

„A jövőben mindenki híres lesz 15 percre” – Andy Warhol, a popművészet ikonjának mondata az internet jóvoltából valóra vált. Mindenki, akinek van Facebook-fiókja, saját PR-osa, abból lehet publikált író, csak  tanulja meg kezelni a Wordpresst. De vajon a webáruház terén is elég a sikerhez, ha bérelünk egyet, és feltöltünk néhány árut?

Mitől lesz sikeres a Te webáruházad?

A recept egyszerű. Bérelsz egy webshopot, és felpakolod rá a termékek fotóit, aztán tódulnak a vevők, és Te havi fix (szinte) passzív jövedelemre teszel szert. Miért is ne működne?

Működik is. De van néhány olyan buktató, amit el kell kerülnöd, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgodat, ha az interneten szeretnél kereskedni. Itt most nem a törvényi keretekről, az árubeszerzésről vagy a reklamációk kezeléséről szeretnék beszélni, mert az ilyenekkel kapcsolatos problémákat viszonylag könnyen megoldhatod.

Hanem a bizalomról, ami nélkül nem jöhet létre sikeres találkozás közted és a vevőid közt az interneten. Mivel a webáruház bérlés esetében a közeg teljesen virtuális, neked fokozottan figyelned kell arra, hogy bizalmat építs, ha azt szeretnéd, hogy bárki is megadja neked a bankkártyája adatait.

5 bizalomépítő tipp a webshopod sikere érdekében

1. Adj a designra!

A letisztult, profi design megbízhatóságot, pontosságot sugall anélkül is, hogy ezt külön hangsúlyoznod kellene. Ha a logód, színvilágod, online boltod logikája letisztult, ez árul el a legtöbbet arról, hogy a veled kötött üzlet is zökkenőmentes lesz.

2. Idézd az ügyfeleid!

Egy másik buktató, amit el kell kerülnöd, az, hogy csak a saját hangodon beszélj önmagadról. Amit az elégedett ügyfeleid mondanak Rólad, 10-szer meggyőzőbb a legszínesebb jelzőknél, amiket saját magadra aggathatsz.

3. Ne feledkezz meg a szakmai blogról!

A heti, másfél heti rendszeres blogolás még mindig bombabiztos módszer a szakértői státuszépítésre. Ezzel a módszerrel elkerülheted azt a hibát, amelybe mindazok beleesnek, akik tudják magukról, hogy jók valamilyen téren, de ezt elfelejtik másokkal is közölni.

4. Részletezd a vásárlási folyamatot!

Nem elég a boldogsághoz, ha webáruházat béreltél, de nem írod le pontosan, lépésről lépésre, hogy mire számíthat a vevő, ha veled köt üzletet. Meséld el azt a történetet, amely úgy kezdődik, hogy az online bolt látogatója megnyitja pénztárcáját! Mire számíthat ezen a ponton túl?

5. Add meg offline elérhetőségeidet!

A webáruház bérlés összes, itt említett buktatója a bizalomépítés hiányára ment vissza. Ezt a buktatót iktatja ki az is, ha részletesen leírod, hol és hogyan találhat rád a látogató a való világban. Ez a számonkérhetőség és felelősségvállalás biztosítani fogja a webáruházad komoly, professzionális imidzsét.

Miért érdemes a designnal kezdened?

A felsoroltakon kívül még számos módja van annak, hogy Te a megbízhatóságoddal kitűnj a versenytársaid közül, akik megfeledkeznek az webáruházak arctalansággal és személytelenséggel kapcsolatos buktatóiról.

Egyik sem fontosabb azonban közülük, mint az egyéni, rokonszenves design, mert ez az, amely szemmel láthatólag és már első látásra üzen a látogatónak. Vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy legyen buktatók nélküli webáruházad!
Kíváncsi vagy a többi blog bejegyzésünkre is? Kattints ide.

Ünnepi nyitva tartás és ügyelet

A viaWeb iroda 2016. december 17-től január 2-ig zárva tart.
Az ünnepek alatt az ügyfélszolgálat e-mail ügyeletet tart vészhelyzet esetére, a szerver üzemeltetésnél pedig éjjel-nappali ügyelet lesz.

Maradjunk kapcsolatban!X