Meta adatok az online kommunikációban

Meta adatok az online kommunikációban

2014.09.01. 13:25
Meta adatok az online kommunikációban


Hogyan használd a meta adatokat az online kommunikációdban

Egyre többen szeretnék kihasználni az online kommunikációban rejlő előnyöket. Ezek közé tartozik a meta adatok mezőinek kitöltése is. Bár ezeket a honlapod vendégei nem feltétlenül látják, a háttérben azonban mégis biztosan figyeli őket valaki. Igen, jól sejted, a keresőrobotok.

A keresők weboldaladat adatok sokaságaként kezelik, a meta adat pedig számukra nyújt információt: egyfajta összefoglalót, értelmezési segédletet.

Ha keresőoptimalizálni szeretnél, ismerkedj meg a következő fogalmakkal is:
1. Cím (Title):
Aloldalaid címei - a találati oldalon az első sorban jelenik meg. Legyen lényegre törő, rövid. Jó, ha tartalmazza az adott oldal kulcsszavát.
2. Leírás (Description):
Aloldalaid tartalmának rövid, figyelemfelkeltő összefoglalásai. A találati listában a Címsor és az oldal linkje alatti szövegrészletként jelenik meg.
3. Kulcsszó (Keyword):
Olyan kulcsszavakat, kifejezéseket adj meg itt, amelyek szerepelnek az adott aloldalon.
Nem érdemes túlzásokba esni, körülbelül 5 kulcsszó elegendő, de ha csak 2 szót/kifejezést tartasz értékesnek, az is megfelelő.

Beállítás a viaWeb.hu bérelhető weboldalon:
Aloldalaid, egyes menüpontjaid szerkesztésére kattintva a 'SEO' fül alatt találhatóak ezek a beállítások. Minden menüpontnak, almenünek külön-külön be tudsz állítani egyéni keresőoptimalizálást. És ez még nem minden.  A termékkategória laptípus egyes termékeinél, vagy a Hír/blog laptípus egyes bejegyzéseinél is külön-külön megadhatóak a fenti meta adatok.
 

Kíváncsi vagy a többi blog bejegyzésünkre is? Kattints ide.

Ünnepi nyitva tartás és ügyelet

A viaWeb iroda 2016. december 17-től január 2-ig zárva tart.
Az ünnepek alatt az ügyfélszolgálat e-mail ügyeletet tart vészhelyzet esetére, a szerver üzemeltetésnél pedig éjjel-nappali ügyelet lesz.

Maradjunk kapcsolatban!X