Blog

2016.08.26. 11:00

Az informatikára leginkább a szédületesen gyors fejlődés a jellemző, ezért is meglepő, hogy az internetezésre használt ún. HTTP szabványt 1999. óta szinte változatlanul használta a világ. A HTTP 2.0 verzió megjelenésével azonban látványos fejlődés történt.

2016.08.19. 15:00

A bevásárlóközpontok boltjainak van egy nagy előnye a webshopokhoz képest: az eladó, aki azonnal megkérdezi a nézelődőtől, hogy “Miben segíthetek?” és segít megtalálni a megfelelő terméket.

2016.07.29. 14:00

Mindegy, mit árul a webshopod, mert a forgalomnövelés módszere ugyanaz. Ezt foglaltuk össze számodra egy 5 pontból álló csekklista formájában. Ha mind az öt forgalomnövelő eszközt kipipáltad, a webáruház valódi vevőmágnes lehet.

2016.07.15. 16:45

Annak érdekében, hogy színvonalas szolgáltatást nyújtsunk, szükségünk van a viaWeb felhasználók véleményére. Most különösen hálásak leszünk érte, a válaszolók között kisorsolunk egy órát!

2016.07.08. 11:35

„A jövőben mindenki híres lesz 15 percre” – Andy Warhol, a popművészet ikonjának mondata az internet jóvoltából valóra vált. Mindenki, akinek van Facebook-fiókja, saját PR-osa, abból lehet publikált író, csak  tanulja meg kezelni a Wordpresst. De vajon a webáruház terén is elég a sikerhez, ha bérelünk egyet, és feltöltünk néhány árut?

2016.06.23. 15:00

„Minálunk, ha teljes erődből rohansz, az épp csak arra elég, hogy egy helyben maradj. Ha máshová akarsz jutni, legalább kétszer olyan gyorsan kell futnod!” Akár a webshopok gyorsan változó világára is érvényesek lehetnek a Fekete Királynő szavai az Alice Tükörországban című meseregényből!

Ha naprakész akarsz maradni, akkor a folyamatos fejlesztés elkerülhetetlen. De milyen irányokban érdemes nyitnod?

 

2016.06.16. 10:33

Fontosnak tartjuk, hogy minden weboldal megfeleljen az aktuális technikai követelményeknek, ezért rendszeresen fejlesztjük azokat. A bérelt weboldalaknak az az egyik legnagyobb előnye, hogy az általános fejlesztések minden bérelt weboldal tulajdonos számára elérhetők plusz költség nélkül!

A mostani frissítés azokban a webáruházakban történt, ahol a vásárlók bankkártyával is fizethetnek.

2016.06.10. 11:02

Webáruházad hatékonysága csupa olyan „apróságon” múlik, ami tesztelhető, és a Te egyedi esetedre finomra hangolható. Mielőtt azonban a jóról a tökéletesre jutnánk, meg kell győződni róla, hogy nem követtük el azokat a még mindig számtalanszor előforduló, bődületes hibákat, amiktől a vevők sírva menekülnek.

2016.06.03. 13:54

Ha ügyes kampányt indítottál, akkor bizonyára tengernyi látogatód feliratkozott már a hírleveledre. Ez szuper, viszont biztos tapasztaltad, hogy nem mindenki vásárol azok közül, akiket érdekel a téma.

Sőt. Az internetezők egy része csak információt akar, nem pedig pénzt költeni. Ezzel nincs is baj akkor, hogyha te is helyén kezeled a dolgokat.

2016.05.27. 14:00

A legnagyobb hiba amit a webáruház tulajdonosok elkövetnek a termékek frissítésekor, az az URL átírása. Az esetek többségében ezt jóindulatból teszik, mégis többet árt, mint használ.

Az URL módosításra olyan esetekben van szükség, ha helyesírási hiba van benne, vagy mostantól több hasonló termék is elérhető a webáruházban, amiket valamilyen speciális tulajdonsággal lehet megkülönböztetni.

Ez mind olyan ok, ami valóban komolyan alátámasztja a módosítást.

2016.05.20. 11:28

A kilencvenes években (vajon emlékszel?), amikor technóra pörgött a világ, egyszer a német tévében, a techno szülőhazájában egy okos ember azt találta mondani: „Németországban ma minden második ember DJ.”

2016.05.13. 11:28

Újra beülni az iskolapadba, és kísérletezni a spanyolviasszal… Ennyi idő alatt inkább neked lehetne profitod – költségek helyett.

Hát kell ez neked? Vesződségek és újabb befektetések. Hadd forogjanak a fogaskerekek, ahelyett, hogy te őrölnéd magad.

Erre való a webshop-bérlés.

2016.04.15. 13:05

A webáruház indítása nem egy szűk, kiváltságos réteg előjoga. Ha internetkapcsolattal rendelkezel, ugyanannyi esélyed van Jeff Bezos (Amazon) vagyonára, mint bárkinek.

2016.04.08. 10:08

„Oly jól csúszik ez a banánhéj!” – Ha webshopod van, akkor érdemes rendszeresen felidézned a régi sláger refrénjét, mert kellő elővigyázatosság nélkül csakugyan könnyű megcsúszni ezen a területen.

Az egyik jogi banánhéj, amin simán bajt okozhat: egy újonnan bevezetett kötelezettség minden online áruház számára.

 

2016.04.01. 10:17

Webshopja ma már szinte bárkinek lehet, de profitja nem.

Jól működő webshopod olyan követelményeknek kell eleget tegyen, mint az offline áruházak, de emellett még néhány sajátos, az internet közegében érvényesülő igénynek is.

Legalább a következő 3 tanácsot be kell tartanod, ha haszonhozó webshopot szeretnél!

2016.03.18. 10:16

Mi az, ami a webáruházad marketingjét garantáltan feldobná? Ahelyett, hogy a nulláról indulva a spanyolviasz feltalálásával kísérletezz, olvasd el.

2016.02.25. 15:00

Nem csak karácsonykor vásárolunk kiugróan sokat, hiszen akár a Valentin nap, akár a húsvét is erősen vásárlásra ösztönző lehet. Azok a webshopok, amik nem alakulnak át az ünnepekre, komoly bevételtől esnek el! Mit lehet tenni, hogy jobbá varázsoljuk?

2016.01.10. 16:55

Ha honlapod vagy webshopod van (vagy lesz), az mostantól egy kicsit olyan, mint a családi összejövetelek: nem szabad megfeledkezni a sütikről. De ez esetben nem a mindannyiunk által imádott, cukros és/vagy csokis nyalánkságról van szó, hanem az ún. HTTP- cookiek- ról, azaz ahogy a köznyelv ismeri, a sütikről.

2015.12.13. 10:36

Ha weboldalra gondolsz, azt is gondold meg jól, hogy kire bízod a tervezést! Olcsót szeretnél? Vagy a legjobbat?

2015.12.02. 12:42

Weboldalad látogatói ismerik a siteodat, Te ismered őket? Tudod, honnan kattintanak át Hozzád, mennyi időt töltenek a weboldaladon, földrajzilag hol találhatók, melyek a kedvenc aloldalaik?

Ünnepi nyitva tartás és ügyelet

A viaWeb iroda 2016. december 17-től január 2-ig zárva tart.
Az ünnepek alatt az ügyfélszolgálat e-mail ügyeletet tart vészhelyzet esetére, a szerver üzemeltetésnél pedig éjjel-nappali ügyelet lesz.

Maradjunk kapcsolatban!X