Tudástár
Keresőoptimalizálási tippek
Jó pozíciót szeretnél elérni a Google kereső találatai között? A következőkben megvizsgáljuk azokat a legfontosabb szempontokat, melyekkel növelheted oldalad látogatottságát a keresők segítségével!
Weboldalad fut, elérhető, de a látogatók, vásárlók csak alacsony számban vannak jelen? Ideje tenni valamit, hogy az üzlet beinduljon!
Nézzük a legfontosabb keresőoptimalizálási tanácsokat:
1. Vedd figyelembe az optimalizálás szempontjait az internetes megjelenést reprezentáló domain név kiválasztásában:
Ha például lámpát szeretnél árulni, akkor egy ilyen domain név, mint "miniwebbolt.hu", nem sokat segít. Sokkal találóbb lenne egy olyan domain név, mely tartalmazza a lámpa szót, például: "lampawebbolt.hu".
Szeretnéd, ha a márkaneved is elterjedt lenne? Ha nem lesz túl hosszú, megjegyezhetetlen a domain neved, akkor a kulcsszó és a márkanév párosa is megoldás lehet, de gondold csak meg, mi az akadálya annak, hogy több domain neved is legyen? Aki akar a márkaneved alapján találhat rád, aki pedig a fő kulcsszavadra keres, az is beléd botlik!
2. A "legjobb" kulcsszó hibája:
A másik gyakori hiba az, ha az új honlapodhoz kitalálod a "legjobb" szót, azt, amire az emberek a leggyakrabban rákeresnek, és erre kezdesz el optimalizálni. Ha a fenti példánál maradunk, nyilván a legelső kulcsszó maga a 'lámpa'. Ha erre a szóra próbálunk keresőoptimalizálni, mi fog történni? Erőfeszítéseink elvesznek a nagy versenyben, és a sok millió weboldal között sehogy sem sikerül előkelő helyre kerülni.
Nézd csak meg, hány találat van erre a szóra a Google-ben? Jelen pillanatban több, mint 3 millió. Okos döntés a keresőszavakat minden esetben ilyen szemmel vizsgálni, és olyan szavakra optimalizálni, melyeknél jó esélyünk van kedvező pozíciókat elérni.
Sőt! Ne csak szavakban, annál inkább specifikusabb, személyre szabottabb kifejezésekben gondolkodj, így nagyobb esélyed van az igazi, célirányos találati listán jó eredményt elérni, és valóban a célcsoportodat megtalálni.
Apropó célcsoport: van esetleg bármilyen szleng, hétköznapi szó, amit az emberek használnak a célpiacodon? Használd Te is azokat! A többség nem biztos, hogy a szakszavakra keres! Gondolkodj tehát a célcsoportod fejével! Ők mit írnának a keresőbe, vagy TE mire keresnél rá, ha a TE SAJÁT szolgáltatásod, terméked iránt érdeklődnél?
Keresés a tudástárban
Témakörök
- Hírlevelezés
- viaWeb.hu bérelhető weboldal
- Bejelentkezés
- Elfelejtett jelszó
- Weboldal beállítások
-
Tartalom kezelése
- Tartalom típusok
- Error 404-es hibaoldal
- Szöveges lapok - tartalom típus
- Galériák - tartalom típus
- Slideshow - tartalom típus
- Új árlista vagy terméklista - tartalom típus
- Kereső mező
- Termékkategóriák - tartalom típus
- Termékek feltöltése a termékkategóriába
- Kapcsolat lap - tartalom típus
- Hivatkozások - tartalom típus
- Hír/Blog - tartalom típus
- Műveletek elmentett tartalmakkal
- Jelszóvédett tartalom
- Facebook hírlevél feliratkozó alkalmazás
- Cookie (süti) tájékoztató
- 301 átirányítás
- Szövegszerkesztő használata
- Statikus szövegek
- Webáruház egyedi modulok
- Adminisztrációs beállítások
-
- Bejelentkezés
- Címlisták
- Hírlevelek
- Hírlevél küldés
- Statisztika
- Egyenleg információ
- Szövegszerkesztő használata
- Saját hírlevél sablon készítése
- Hírlevél feliratkozó űrlap viaweb weboldalon
- Hírlevél feliratkozás saját weboldalról
- Hasznos információ és tanácsok hírlevélküldéshez, jogi útmutató
- Google Analytics integráció
- Hírlevél kiküldés megszakítása / visszavonása
-
Tipptár
- Google + gomb beillesztése
- E-mail cím beállítása levelezőprogramba
- Facebook Tetszik és Megosztás gomb elhelyezése a tartalomba
- www-vel vagy www nélkül?
- Google naptár beillesztése
- DPD futárköltség számítása
- B-Payment / Borgun bankkártyás fizetéss esetében kötelező weboldal elemek
- Egyedi Google betűtípusok használata
- Optimonk beillesztése
- PayPal beállítás
- Barion bankkártyás fizetési mód beállítása a viaWeb webáruházban
- Saját térkép készítés
- iOS eszközökön elfordulnak a képek
- Új címlista létrehozása a hírlevélben szereplő linkre kattintókból
- Rendelés előtt engedélyezze a cookie-kat!
- Az adminisztrációs felület kereső mezője
- Saját e-mail címmel levelezni a Gmail fiókban
- A weboldal megnyitásakor felugró információs ablak
- Kezdőlap beállítása
- Google fordító beépítése
- Google AdSense bekötése
- Elérhetőségek kiemelt megjelenítése
- Elérhetőségek üzenetküldési lehetőséggel
- Üzenőfal készítés
- Interaktív térkép beillesztés
- Referenciák bemutatása képgalériák segítségével
- Partnereink lap készítés
- Weboldalt felépítő elemek, design beépítés
- Linktár készítés
- Szavazás vagy kérdőív készítés és beillesztés
- Hírlevél feliratkozást követő egyedi tartalom létrehozása
- Webáruházak jogi háttere
- Termékkatalógus
- Tájékoztatás a vásárlás és a megrendelés menetéről
- Mi az a csv és hogy lehet megnyitni Office 2010-ben?
- Keresőoptimalizálási tippek
- Gyakori kérdések
- Google keresőoptimalizálás (SEO)
-
Informatikai fogalmak
- PHP
- JavaScript
- banner
- JQuery
- Customer Relationship Management - CRM
- okostelefon
- szemantikus-web
- böngészőfüggetlen
- valid HTML
- robots.txt
- kezdőlap
- above the fold
- on-page optimalizálás
- off-page optimalizálás
- linképítés
- navigációs útvonal - breadcrumb
- oldaltérkép
- keresőrobot
- url
- betűméret
- pixel
- logó
- online marketing
- reszponzív weboldal
- Alexa Rank