Webszövegírás - Hass az érzelmekre
Webszövegírás - Hass az érzelmekre
2015.03.09. 15:55
Szeretnél sikeres, "önműködő" webes szöveget írni weboldaladra?
Ennek egyik első lépése a weboldal látogatók figyelmének felkeltése, problématudatuk előhívása.
Hogyan csináld?
Kérdés: Mi is a probléma? - maga a tény, az a negatív hatás, ami a vásárlóval történik, ami a vásárlóra hatással van.
Például: töredezett hajvégek, állandóan lemerülő okostelefon, összeeső sütemény, stb...
Kérdés 2: Mi is a problématudat? - a problémából fakadó vélt vagy valós negatív hatások, érzelmek.
Például: töredezett hajvégek esetén: rosszalló tekintetek, megjegyzések; lemerülő okostelefon esetén: nem lehet elérni, nem tudsz lebonyolítani egy fontos hívást; nem jól sikerült sütemény esetén: nem tudod vendégeid lehengerelni...
Ez az, amit meg kell találnod a saját területeden a termékediben, szolgáltatásaidban: a problématudat.
Hiszen ez a Te kulcsod a vevők érzelmeinek megragadásához.
Például ha azt kommunikálod, hogy a Te terméked használatával gyönyörű, csillogó hajzuhatagod lesz; vagy nem veszel össze anyósoddal, ha nem hívod fel a születésnapján; az egész család büszke lesz rád főzőtudományod miatt... és így tovább: nyert ügyed van a vásárlóknál.
Használd hát ezt a fortélyt webes kommunikációd során, és garantáltan sikeres leszel!