Tudástár

Customer Relationship Management - CRM

A cég ügyfelekkel való kapcsolattartásának kezelésére szolgáló eszköz. Összefogja az értékesítés, a marketing, a vevőkapcsolatok, és a technikai támogatás munkáját.

Az ügyfélkapcsolatok három fázisában segít

  • új ügyfelek szerzése
  • ügyfélélmény javítása
  • ügyfelek megtartása

Használatának előnyei

  • Ügyfélelégedettség növelés
  • Hatékonyság növelés
  • Versenyképesség növelés
  • Költségcsökkentés
  • Döntéstámogatás

Informatikai szempontból három egymásra épülő komponensre bontható:

  • ügyféllel való kommunikáció
  • ügyféllel kapcsolatos változások rögzitése
  • ügyféladatok elemzése
     

Keresés a tudástárban

Témakörök

Ünnepi nyitva tartás és ügyelet

A viaWeb iroda 2016. december 17-től január 2-ig zárva tart.
Az ünnepek alatt az ügyfélszolgálat e-mail ügyeletet tart vészhelyzet esetére, a szerver üzemeltetésnél pedig éjjel-nappali ügyelet lesz.

Maradjunk kapcsolatban!X